24 Januari 2009

Ucapan Tahniah Atas Kemenangan PAS Dalam Pilihanraya P036 Kuala Terengganu

  • Saya selaku Pesuruhjaya PAS negeri Johor ingin melahirkan rasa kesyukuran dan gembira atas kemenangan YB Tuan Haji Abdul Wahid Endut atas kemenangan cemerlang yang dicapai dalam pilihanraya kecil P036 pada 17 Januari 2009 yang lalu.
  • Saya bersama-sama dengan pimpinan dan ahli-ahli PAS seluruh negeri Johor mengucapkan syabas dan tahniah kepada Yang Berhormat Dato' Seri Tuan Guru Presiden PAS dan seluruh saf pimpinan dan juga kepada YB Tuan Haji Abdul Wahid Endut yang mencapai kemenangan cemerlang pada pilihanraya yang lalu sekaligus membuktikan pengundi-pengundi di Kuala Terengganu tidak boleh digula-gulakan dan dijanjikan dengan pembangunan oleh Umno Barisan Nasional, akhirnya mereka dapat memilih antara hak dan kebatilan.
  • Diharapkan dengan kemenangan di Kuala Terengganu itu, akan menjadi isyarat bahawa PAS bersama dengan Pakatan Rakyat dapat diterima rakyat Malaysia seluruhnya dari berbagai-bagai keturunan dan pegangan agama dan seterusnya akan melebarkan kemenangan tersebut ke seluruh negara.
  • Bagi PAS negeri Johor mengharapkan dengan kemenangan tersebut akan memberi suntikan dan semangat baru pada ahli dan pemimpin PAS di semua peringkat untuk bekerja keras mulai dari sekarang bagi memastikan kemenangan PAS dalam Pilihanraya Umum ke 13 akan datang.
  • Saya juga mengucapkan jutaan terima kasih, jazakumullahu khairan kathira kepada semua petugas-petugas pilihanraya daripada PAS negeri Johor, daripada semua peringkat, daripada JPN, Dewan-dewan Ulamak, Pemuda dan Muslimat yang telah menjalankan tugas dengan penuh dedikasi dan komitmen.
  • Pengalaman yang diperolehi sepanjang berada di Kuala Terengganu sangat-sangat berguna dan bermanfaat untuk dilaksanakan bila sampai masanya dalam pilihanraya ke 13 akan datang.

Tiada ulasan: